lördag 10 oktober 2009

Helg

Igår var jag på jobbet. Kände mig lite bättre :) Allt var som vanligt. Åkte till skolan och gjorde matteprovet. Det kändes ok. Är nervös över reslutatet....
När vi kom hem kom Zeus inspringande. Han hade varit ute. Jag noterade att han inte hade nått halsband... Det gick en stund och när jag skulle baka kladdkaka, upptäckte jag att han hoppade på tre ben :( Jag fick inte kolla vad det var, för han bara pep :/ Han gick ner och lade sig och ville vara ifred....

Så jag passade på att baka den dubbelsats bullar. Vart klar kl 22:30. Gick och lade mig, var hur trött som helst.

I morse när jag vaknade hoppade Zeus ner för trappen och hoppade upp i sängen. Idag var han gossjuk. Men han har fortfarande ont :( Hoppas det går över...

Vi har varit på kalas idag. Eva fyllde år. Hon blev glad för presenterna. När vi kom hem passade vi på och gå runt huset till baksidan för att kolla om vi kunde hitta Zeus halsband. Och där låg det, med en massa hårtussar runt om. Så han har alltså varit i slagsmål :/

Uscha......

I morgon ska vi till Roberts farfar på Te och smörgås. Mysigt :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: