torsdag 22 oktober 2009

A moment

Idag har jag varit med om något som fått mig att se annorlunda på saker och två personer har fått stor betydelse i mitt liv.

Någon har sagt nått så fint till mig som fick mig att smälta inombords, samtidigt som jag tänkte: Hur kan det vara möjligt? Jag av alla människor? Är ju inte av samma kött och blod? Förtjänar jag det?

Tankarna har nu lagt sig och jag ser på det med ett leénde på läpparna och med värme i själen.

Jag har fått veta hela bilden ur en tragisk händelse. Innan har jag bara fått det förklarat av någon som inte kunnat förklara allt, jag har fått visioner och bilder, men aldrig så klara som nu. Jag grät inombords för de personerna. Det var hemskt. Såg allt framför mig... Att det kan hända två underbara människor som bara ville vara lyckliga? Hur är det möjligt?

En del av mig kommer dö när denna person går till andra sidan...

Jag hoppas du är med mig nu... Behöver dig mer än någonsin

1 kommentar:

soffi7 sa...

Ha ha ja jag vet att dom morrar. Det är när det är något extra gott som serveras. Så har alla kattungar gjort som jag haft hand om.