onsdag 9 december 2009

A look

Idag har det varit en bra dag. På jobbet har det flutit på som det ska :) Men det bästa var när jag fick lämna jobbet en stund för att åka till MVC.

Idag var vi på ultraljud igen. Denna gång var filuren större. Och allt såg bra ut. Barnet var exemplariskt som hin uttryckte :) Vi fick ett nytt datum. Den 2 Maj är den beräknad. Jag var en vecka längre gången en de trodde från början. Ska bli spännande.

Sen tog jag mod till mig idag och gjorde nått som jag borde gjort för länge sedan. Ringde upp min fosterhems farmor. Hon verkade glad att hör min röst och frågade hur det var med mig. Men hon var dålig, så jag frågade om jag skulle ringa en annan dag. Och det ville hon. Ska försöka igen nästa vecka :)

Det var allt för mig idag :)

I morgon är det först jobb, på kvällen är det jobbfest. Ska bli trevligt :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: