tisdag 29 december 2009

Long time ago

Nu var det längs sen jag bloggade. Har hänt en del. Vi har renoverat klart sovrummet, avslutat min mattekurs för det här året, firat julafton, jobbat och shoppat som en tok i Linköping.

Jukafton:

Vi firade här hemma i vårt lilla hus med Roberts släkt. Det var mycket trevligt :) Och vi fick ju en vit jul :) Är så nöjd med mina julklappar.

Juldagen:

Jobbade först, sen var det middag hos Roberts mormor. Mycket trevligt där med. Vi körde klappleken.

Annandagen:

Jobb, sen middag på Briggen med gänget.

Söndag:

Jobb och slappardag när jag kom hem från jobbet. Robert hade lagat mat :) Han gjorde plättar med den nya plättlaggen som jag fick i julklapp :)

I går begav jag och Helen oss till Linköping för att shoppa lite. Det regnade lite smått när vi gick på stan. Sen begav vi oss ut till Ikano. Gjorde visst av med 1800 kr. Men bara på saker jag verkligen behöver nu när jag kommer bli en riktig tjockis :)

Jag köpte:

3 st tröjtunikor från Gina Tricot
2 st långa linnen i svart och vit från Gina Tricot
1 st fintunika från Vero Moda
3 st längre t-shirtar från Gina Tricot
1 st lång vit mysig kofta från Gina Tricot
1 par Mammajeans från H&M
1 st randig tunika från Cubus

Nehe, om man skulle börja göra sig i ordning och plocka lite här. Eva och barnen kommer på fika sen. Sen blir det att baka lite inför i morgon. I morgon är det först jobb, sen födelsedagsfirade av Roberts födelsedag :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: