söndag 3 januari 2010

2010

Ja, nu är det nytt år igen. Ett år som kommer bli väldigt händelserikt känner jag på mig :) Vi firar 5 årig bröllopsdag, 10 år tillsammans och vi ska få en bebis i Maj om allt går bra :)

Nyårsfirandet var helt underbart. Började med att laga tre rätters med Martin och Helen. Allt smakade himmelskt! Förrätt: Rostatbröd med vitlök och tomatsalsa. Huvudrätt: Ryggbiff med potatisgratäng och grönpepparsås. Efterrätt:Citroncheesecake med skivade jordgubbar på :P Efter middagen började det glida in lite folk. Kvällen vart lugn och inget gick sönder. Det var mycket trevligt :)

Nyårsdagen vaknade vi ganska sent. Åt frukost. Sen åkte vi och hämtade Helen och Martin och åt resterna från nyårsmiddagen. Det var lika gott då kan jag säga :) Sen blev det mest gös och lite Harry Potter på tv.

I går bjöd Robert mig på bio. Vi såg den nya filmen Avatar. Den var grymt bra :) Efter bion halkade vi oss bort till Kinarestaurangen och beställde med oss lite god mat, sen hem och myste lite. Kvällen slutade med att jag somnade i soffan med Zeus och vaknade upp med Nissan på magen :P

Idag har vi varit och köpt lite leksaker till Robert. PS3 med en ratt och jag fick blurayboxen med Transformers :) Blir väl att ta det lite lugnt nu i kväll.

Magen växer så det knakar och Filuren sparkar mycket och ofta :) Inte många veckor kvar förrens vi ska till Mvc igen. Då kanske vi får lyssna på hjärtat. Hoppas det :)

I morgon är det jobb som gäller.

Puss och hej!

Inga kommentarer: