måndag 25 januari 2010

Trött och tung

Idag har det varit ett mer eller mindre äventyr. Hade en slapp morgon då jag sov till 9:30. Sen åt jag frukost och gjorde så lite som möjligt. Efter lunchen gjorde jag mig i ordning för att gå in till stan.

Väl påklädd och med hörlurarna i öronen traskade jag på. Upptäcker efter nån km att det börjar göra ont i höfterna och i knäna :( Är ju verkligen inte lika smidig längre när jag går.... Känner hur jag liksom vaggar fram som en anka typ...

Kom in till stan tillslut och postade lite paket. Sen gick jag på stan för att kolla lite. Så idag har jag köpt mina första bebiskläder :) En söt body med fåglar på och ett par hängselbyxor, små tossar och en liten hakklapp. Har kommit på att det var roligare att handla till filuren än till mig själv :P

Vi har storhandlat och grejat lite här hemma nu. Betalat räkningar...

Har ont i huvudet,nacken, ländryggen och benen värker :S Inte kul nu inte....
I morgon är det jobb och skolan som gäller.

Puss och hej!

Inga kommentarer: