onsdag 20 januari 2010

Sjukling

Idag gick jag bara halvdag på jobbet. Näsan var precis igentäppt och jag kände mig tung i huvudet och mosig. Robert kom och hämtade mig på sin lunch och körde hem mig.

När vi kom till vår branta backe, så hade en farbror kört fast i :( Så vi valde att ställa bilen nedanför backen i stället och gick hem.

Så nu har jag legat och mosat i soffan och torkat näsan som rinner. Lagar potatisbullar med lingon till middag. Fick ett plötsligt tomatsug nyss och har ätit en halv skål cocktailtomater :P

Filuren sparkar och lever som bara den. I går morse vände den sig i magen. Gjorde lite ont och det stramade inuti. Men endå lite häftigt.
Den verkar vilja störa mig som mest med sparkar när jag ska sova ;) En rikitg liten busunge.

Nu ska jag lägga mig tillbaka i soffan och tycka lite synd om mig själv :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: