fredag 15 januari 2010

Fredag

Har varit ledig idag. Har tvättat och plockat en massa. Sen har jag gjort så lite som möjligt.

Bordet står dukat och jag väntar in folket. Adam, Lu, Pimpen och Bosse kommer hit om ett tag. Då vankas det lite tacos och därefter lite film :)

Filuren har sparkat värre än någonsin idag :) En riktig liten buse verkar det vara :P

Suck... Mamma verkar fortfarande inte förstå. Idag skrev hon på Msn. Hon verkar inte kunna låta bli att höra av sig :( Vill inte ha något mer med henne att göra. Vill inte veta av henne... Önskar hon kunde förstå.

Någon gång kanske någon häst hittar tillbaks till hagen, vem vet?

I morgon är det jobb. Är inte jättesugen, då jag vet att det kommer vara rörigt och känsligt. Vi byter personalrum och allt är fortfarande rörigt med tidsrapporteringen som skall göras varje dag. Inte kul när man försöker vara uppåt mitt i allt kaos och de andra kommer döda mig med blickar... Men det är bara att bita ihop...

Puss och hej!

1 kommentar:

Piimz sa...

hej! tittar bara in och säger hej!
har själv en blogg på yohannasvarld.blogg.se
kram yohanna