måndag 20 juni 2011

9 år

Idag är ingen vanlig dag, för idag firar jag och Robert 9 års- förlovning :) Och det firade jag med att köpa mig en ny telefon. En Iphone 4. Så nu kan jag äntligen börja med min träning på allvar. Visst, det är ju inte som att jag inte nått mina mål jag satte upp för ett år sen, men nu vill jag bli bättre och bygga mer. Och som ni redan vet så älskar jag ju utmaningar ;)

Och vet ni? Jag lyckades bättre än vad jag trott att jag skulle göra. Jag har dock inte vägt mig sen Juli förra året och tänker inte göra det. Men jag vet att jag är mycket smalare än jag någonsin varit. Jag kan ha stl 29-30 i jeans och det har heller aldrig hänt :) Så jag är supernöjd! Men som sagt, man vill ju sätta upp nya mål att jobba på. Jag har visst inte visat någon kroppsbild sen Januari. Men det kommer en snart, det lovar jag :)

Jag har kommit in i en period då jag känner mig så lycklig. Lycklig för att jag har min lilla familj, mina fina vänner och mitt liv. Skulle aldrig byta bort det mot något i hela världen <3

Puss och hej!

1 kommentar:

Jennica sa...

Och jag skulle aldrig byta bort dig <3 Älskade, underbara vän! <3