måndag 20 juni 2011

Om sanningen ska fram

Jag har upptäckt till min fasa att jag inte bloggat sedan den 31 Maj?! Skämmes! Men om sanningen ska fram så har det varit lite mycket nu. Det har varit bröllop, studentfirande och lite annat som varit ivägen.

Men nu är jag här igen och nu ska här bloggas :)

Som jag skrev förut så har det varit bröllop. Roberts syster gifte sig den 11 Juni. Jag hade äran att få vara brudtärna. Och jag kände mig riktigt vacker för en gångsskull då, jag fick gå till en sminkös och bli proffssminkad och sedan till samma frisör som Robert syster med mitt hår och fick även det fixat. Fick även många fina kommentarer om min klänning. Allt gick enligt planerna och vädret svek oss inte. Vi gick hem från bröllopsfesten kl 2:30 i regnet. Söta Jennica hade haft hand om mini hela dagen och han hade skött sig exemplariskt, vilket kändes skönt. Ska bli spännande att få se bilderna sen, får lägga upp dem här sen :)

I helgen som var var vi på studentfirade i Söderköping. Denna gång var det min brors söta flickvän som tog studenten. Det var mottagning i hennes pappas stora och fina hus. Vi hade igentligen inte tänkt stanna så länge, men det blev nästan 4 timmar endå :) Det var många trevliga släktingar att prata med.

Och sen har jag lycats dra på mig en förkylning :( Inte kul alls. I fredags var jag mest "torr" i näsa och hals. Sen i lördags bröt det ut. Jag blev snuvig och kände mig mosig på kvällen, igår mådde jag inte bra alls på morgonen, lyckades till och med somna till i soffan. Och det har inte hänt sen jag var gravid, så nått skit i kroppen är det. Idag har jag snuvigheten och hosta :/ Hoppas det går över till midsommar bara. I midsommar ska vi ha fest med lite knytis. Ska bli trevligt :) Hoppas bara att alla kan komma.

Nehe, om man skulle försöka putsa lite fönster innan mini vaknar :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: