söndag 18 september 2011

Nu så

Nu alla mina vänner är jag tillbaka på min blogg efter ett långt uppehåll. Det har till stor del varit av anledningen att jag är gravid igen. Jag är alltså gravid för andra gången. Det är en väldigt planerad graviditet, och vi är riktigt lyckliga för att det lilla fröet hittat in i just min mage :)

Och denna gång var verkligen inte den andra lik. Jag har mått riktigt dåligt i snart 4 månader :/ Har mått så illa så jag ätit medicin för att kunna klara av mina dagar. Till en början låg jag bara på soffan och mådde pyton. Det har varit riktigt tur att Robert haft semester, hade inte klarat av att ta hand om Elliot själv annars. Det jag också märkt av är den där nattkissnödiheten. Den började väldigt tidigt. Jag har varit riktigt trött, men börjar piggna till nu. Hoppas även att illamåendet släpper snart med.

Jag är rätt stor denna gången för att vara i vecka 15. När jag var så här stor var jag i vecka 21 med Elliot. Det skrämmer mig lite, undrar hur stor man ska bli denna gång. Men det kan ju även bero på att jag var smalare och mer vältränad innan denna graviditet. Jag tror att det hjälper till lite :)
Allt känns så spännande :)

Arbetsnamnet på detta frö är Fnutten. Så ni vet när jag nämner det så är det bebisen :) Nog pratat om detta. Ni ska få en uppdatering om vad som hänt mer i sommar.

Puss och hej!

Inga kommentarer: