torsdag 29 september 2011

Uppdatering

Idag har jag känt Fnuttens första små rörelser :) Så himla mysigt! Jag satt i soffan på joobbet då det plötsligt sprattlade till 3 gånger. Allt känns så mer verkligt nu :)

Jag mår mycket bättre nu. Illamåendet har nästintill försvunnit. Men mina hormoner spökar fortfarande. När jag var gravid med Elliot grät jag mest för ingenting. Denna gången kan jag bli plötsligt sur och plötsligt börja gråta. Tycker det är lite jobbigt då jag tycker synd om Robert :/ Inte lätt att veta vilket humör jag är på...

Det roliga denna gången som jag märkt med min kropp är att jag är inte alls lika "fläskig" som jag var med Elliot när jag var i 4 månaden. Långt därifrån, vilket känns könt. Har lyxat till det med lite nya mammakläder denna gången med. Lite finare byxor och tröjor :) Har givetvis mina gamla kvar med, men de är fortfarande lite stora.

Det känns skönt att vi redan har fixat en bra syskonvagn :)

Vi har en Phil & Teds Dash som vi köpte till ett billigt begagnat pris i början av sommaren. Vi kollade vad en ny skulle kostat. 12 000 kr med orginaldelar! Helt sjukt. Vi gav 5 500 kr och den var använd sen Nov 2010, så alltså i nysskick. Vi fick med alla orginaldelar och syskondelar. Toppen!
Vi är jättenöjda med vagnen så det blir nog bra :)



Det var denna uppdateringen, det kommer snart bilder på magen med.

Puss och hej!

1 kommentar:

emma-isabella sa...

nämen åhhh... ska ni ha en till. Kul. Grattis!
Kram Emma