torsdag 12 april 2012

Bvc och spontanbesök



Idag har vi varit på Bvc för läkarkontrollen. Allt gick bra och Jack fick en Ok stämpel i rumpan ;)

Han väger nu mer 4220g och är 56 cm lång. Så nog växer han alltid ;) Bvc sköterskan utbrast när vi kom in: nämen han har ju fått dubbelhaka, och skrattade.
När vägningen och mätningen var avklarade passade Jack på att kissa en stor skvätt på golvet. Det blev världens pöl, och som tur var så fick inte Robert nått på sig :P Knasunge. Angåend
e amningen så har jag slutat helt nu. Det behövdes inte många dagars nedtrappning. Precis som med Elliot :/ Känns fortfarande tråkigt att jag inte kunde...

Efter Bvc besöket uträttade jag lite ärenden och sedan skjutsade jag Robert till jobbet. Åkte sedan mot Johannesdal till Jenny :) Det blev ett spontanbesök m
ed lite kaffe, mackor och prat. Vi fick låna ett babygym till Jack, och lite kläder till både Jack och Elliot :) Ho är allt bra snäll den där Jenny!

När vi kom hem provade jag babygymet och han älskade det. Han ligger nöjd och snackar för fullt. Det vevlas och sparkas med benen en heldel med. Han blev till och med trött av det och somnade till :)

I och med att jag inte längre ammar, så tänkte jag inleda morgonpromenad innan frukost från och med nästa vecka :) Hoppas vädret är med mig, annars trotsar vi det! Haha

Det var allt för idag :)







Puss och hej!

1 kommentar:

Jenny sa...

Tur att ho den där Hannah är wett snäll också ;)
super trevligt att få lite besök av er :)