måndag 8 juni 2009

Efterlyst

Idag var jag trött när jag vaknade. Hade ont i magen igen... Fick i mig lite frukost iallafall och gick till jobbet. Det blev lite bättre under dagen. På jobbet hände inget särskillt. Har varit ovanligt trött idag... Är sjukdomen som spökar lite. Har haft lite små ont i fotleden och ryggen och bröstbenet. Som tur är så går det över om man rör sig och tänker på annat. Men tröttheten är kvar :( Hatar den! Och sen plusen går på högvarv... Usch! Men det går ju över.

När jag kom hem lagade jag lite mat. Lax :) Inte helt fel... Sen har jag mest inte gjort någonting.

Vilket trist väder det har varit idag. Känns som höst ute. Kallt och regnigt :( Blåser halv storm med.... Solen efterlyses! Vart är sommaren? Hoppas verkligen inte att det blir en sommar med en massa regn och lustiga tryck ute i luften...

Längtar till onsdag då jag ska luncha med Mia. Ska bli trevligt :) Är väl bäst att se upp när vi dricker kaffet så hon inte spiller på mig i vanlig ordning ;) Hehe. Efter Robert slutat jobbet samma dag ska vi kolla vilka tapeter som vi ska ha nu. Måste bestämma oss.

Skulle varit ledig i morgon, men jobbar. Valde att byta dag så jag kan vara ledig på studenten i stället :) Tur att man kan göra så utan att ta ledigt. Så i morgon blir det jobb.

Puss och hej!

1 kommentar:

M sa...

Det ska bli fint väder på tors, fre och lör iallafall :) Något att se fram emot! Vi vill ha en sommar med fint väder :) HAHA, vad du är rolig. Vem spillde vin i min lägenhet i helgen?? Va, va?? Haha, jag längtar också till onsdag, mysigt med lunch!! Puss och godnatt på dig ;)