tisdag 2 juni 2009

Ny frissad och lite annat

Jobbade mest i helgen som var. Och det hände inget särskillt.

Igår Måndag:

Var jag ledig. Satt mest ute i solen och stekte. Mamma kom förbi en sväng och käkade lite våfflor med mig :) När mamma gick hem , duschade jag och gjorde mig i ordning. Åkte och hämtade Robert vid hans jobb och vi åkte till Beijers och kollade tapeter till vardagsrummet och hallen. Är lite svårt att bestämma sig ju :/ Efter det åkte vi och hämtade upp Bosse, åkte och handlade för att slutligen åka hem till Bosse för att grilla. Adam kom förbi en sväng med :) Korven var god :P
Efter det åkte vi ut till huset, då svärföräldrarna skulle godkänna slipningen av väggen i hallen. Sen hemåt och sängen.

Idag Tisdag:

Började dagen med att gå en promenad. När jag kom hem åt jag frukosten ute i trädgården :) Sen beslöt jag mig för att ligga och steka lite till i solen :) Gick in och tog en dusch. Åkte ner till stan. Skulle till frissan och fixa håret. Det vart super :D Köpte ett bra vax som luktade godis :P Sen gick jag en sväng på stan och letade studentprylar och lite annat. Åkte förbi affären på vägen hem och handlade lite nödvändiga saker. Gjorde mig i ordning när jag kom hem för att sedan åka till mamma som fyller år idag.
Vi fick en mycket god tårta :P Hon kan allt baka tårta min mor. När vi skulle hem började det ösregna :/ Trist....
När jag kom hem lagade jag lite middag. Sen har jag mest plockat och diskat.

I morgon är det jobb igen. Vi ska ha APT med. Sen blir det ut och äta med Oriongänget. Mysigt :)

Puss och hej!

1 kommentar:

M sa...

Hej gumms! Ska bli roligt att ses på fredag, så glad att skolan är slut ett tag...behöver vara ledig. Roligt att se nya frillan :)

P.S längtar till fredag!! Puss