söndag 7 juni 2009

Helgen

I Fredags:

Jobbade, när jag kom hem gjorde jag pannkakor och gjorde mig i ordning. När Robert kom hem åt han, och gjorde sig i ordning. Sen blev vi skjutsade av Eva till Per och Mia för lite fest :D

Det var en sjukt trevlig kväll med mycket skratt och alkohol. Kanske lite mycket för vissa ;) Sista anhalt var Harry´s där vi tog en starköl och delade på jag och Robert. Mia och jag flög mellan dansgolvet och ölen. Larry som vi har på kylteknik var där med. Lite kul att se honom där. När Harry´s sedan stängde gick alla vidare till Åhmans. Där det blev både hamburgekastning och ett fall.
Jag och Robert gick hemåt och han fick allt hålla i mig lite, hade ju pumps på mig :P Vi var hemma runt kl 4:30. Sen var det bara kläder av och tandborstning + 2 stora glas vatten för att sedan krypa ner i sängen.

I Lördags:

Vaknade med en grym huvudvärk och stelhet i nacken. Mådde lite risigt där ett tag, men tog mig upp ur sängen runt kl 10:30. Åt lite frukost och grejade lite. Robert åkte i väg en sväng så jag passade på att plocka här hemma och greja. När han sedan kom tillbaka så åkte vi för att hämta upp Bosse och handla grillprylar. Sen åkte vi hem till Peter och grillade. Pimpen och Johanna kom med. Och så Andy. Kvällen slutade med att jag somnade på Robert i Peters soffa. Fick en massa ont i magen under kvällen med :( Som magknip.... åkte hem och la mig iallafall.

Idag:

Vaknade av att jag hade ont i magen kl 5. Gick upp.... Gick och lade mig igen. Vaknade när Robert gick upp runt kl 7. Gick upp och åt lite frukost. Bäddade ner mig i soffan med min onda mage och sov lite till. Låg nästan hela förmiddagen. Sen åkte vi till Kvantum och postade paket för att sedan åka vidare till Karp. Där vankades det mat :P Helen hade kommit hem med :) Vi fick pannbiff och potatis :) Inte helt fel... Men började få ont i magen igen.... vad det nu ska vara... :( Blir lite orolig...

Robert är på valvaka nu, så jag funderar på att gå och lägga mig och kolla på tv.

I morgon är det jobb.

Puss och hej!

1 kommentar:

M sa...

Hej gumman! Festen var ju verkligen lyckad! Kul med Harrys, vi kan väl gå dit och dansa snart igen *hihi* :) Vad jobbigt med magen, hoppas att det är bättre nu!! Hmm, undra vad det kan vara...sitter också och kollar på tv nu. Ska vi kolla på film någon kväll nu i början av veckan? Kan du luncha tis, eller ons kanske? Vi får höras!! Puss Puss