tisdag 30 juni 2009

Det blir aldrig som man har tänkt sig

Idag har jag jobbat. Och det har väl inte varit så kul i denna värmen :S Men det får gå. har ju inte långt kvar tills semestern. Är bara att bita i hop :)

Efter jobbet hade jag tänkt åka hem och pyssla lite och bla göra pannkakor. Men icke sa nicke... Robert ringde och vi skulle visst åka till Norrköping och hämta deras datorer. Så Robert kom och hämtade mig på jobbet och den stackars cykeln fick stå kvar. Vi hämtade upp Bosse och åkte i väg. När vi hämtat datorerna så gick vi alla med varsin. Jag höll Adams :) Såg nog inte alls nördig ut va? :P

På vägen hem stannade vi i Söderköping för att äta glass på det berömda Smultronstället. Och jag måste hålla med om att det var helt sjukt gott och mättade :) En riktig upplevelse. Det var riktigt mysigt. Mätta och goa åkte vi vidare hem. Jag råkade visst slumra till lite :P

När vi kom hem var det bara att åka till lägenheten och fixa det sista. Usch! Jag är så trött på den nu! Vill bara spy på den.... Men i morgon är vi av med skiten och kan lägga mer tid på huset :)

Blev inga pannkakor idag :/

Nehe, nu är det sängen som gäller, då jobb står på schemat i morgon.
Sen ska vi äta god mat och dricka en kall öl i solen med Per och Mia. Snacka om mys på hög nivå :) Längtar!

Puss och hej!

1 kommentar:

Lalelle sa...

åh jag vill också åka o käka glass i söderköping :) Hur blir det på lördag förresten? BLir det du o jag bara eller nån mer? vart ska vi va innan? tyvärr såg jag att det skulle bli regn.. suck, men vi får hoppas dom ändrar sig på vädret :)