torsdag 2 juli 2009

Försemester

Idag jobbade jag min sista dag denna veckan :) Är ledig i 7 dagar nu! Inte helt fel. Så det blir som lite försemester. Jobbar bara fredag, lördag och söndag nästa vecka sen går jag på semester :D Yaay!

I går var vi på Sahara och åt god mat med Per och Mia. Hur trevligt som helst :)Det måste vi helt klart göra om! Vi hade tur med vädret då vi både gick dit och hem.

Idag cyklade jag för första gången hem från jobbet. Var lite mer uppför märkte jag än till jobbet. Då blir man vältränad :P

När jag kom hem gjorde jag pannkaksvåfflor :) De vart riktigt bra och goda. Efter det började Robert lägga färdigt golvet i hallen och jag målade det sista på köksfönstren. Hann dessutom att montera ihop hallmöblerna, så nu är alla på plats utom hatthyllan på väggen :) Så nu har man äntligen en hall :D

I morgon blir det att ta sovmorgon. Så sköönt :)

Snart blir det nog sängen och mysa med min man.

Puss och hej!

Inga kommentarer: