tisdag 7 juli 2009

Varje dag är ett äventyr

Idag sov jag länge igen. Tog mig en dusch och åt lite frukost. På lunchen drog Micke och jag till kvantum och köpte oss varsin sallad i deras självplock... Blev ju mycket billigare än ute i fiket :) Vi tog våra sallader och gick ut till uteserveringen och satte oss. Köpte varsin glass med innan vi åkte vidare till stan. När vi precis kom började det åska och ösregna :S Skitväder!

Efter att ha avslutat staden med att gå på systemet åkte vi vidare till Kvantum igen. Micke skulle handla varor inför morgondagens matlagning som han skall stå för :) Jag passade på att handla lite billig fläskfilé och kyckling...

När vi sedan kom hem, ställde jag mig och lagade lite mat till oss. Pannkakor blev det idag :P

Efter maten tog jag bilen för att först lämna en väska till Scorpan och sedan vidare till DHL för att hämta två paket och sedan vidare till Karp.

Helen och jag tog hennes söta bil och åkte till Kvantum? Herregud! Jag har besökt kvantum 3 gånger idag... Där hyrde vi film iallafall och köpte lite frukt till fruktsallad. Sen hem och skära och greja.

När vi sedan satt och glodde på filmen, la dvd-spelaren av, så vi fick byta rum till en annan spelare :) Hehe.

En mycket trevlig kväll :) Måste vi göra om fler gånger.
Vad som är mindre kul är att Nissan inte har kommit hem ännu :( Undrar vart min lilla katt har tagit vägen.... :O

I morgon blir det lunch med Helen :)

Puss och hej!

1 kommentar:

soffi7 sa...

Tack så jätte mycket för din kommentar!

Det där med in lill kisse. Är det ifrån huset han har försvunnit? Min syster flyttade en gång och då försvann hennes katt hela tiden och det visade sig till slut att han gick "hem" dit dom bodde innan. Hoppas han kommer hem snart Så hemskt att inte veta vart dom är! *kramar om*