måndag 6 juli 2009

Monday

Idag när jag vaknade kändes det som hösten anlänt :( Regnet bara öste ner och termometern visade ynkliga 13 grader plus. Uscha...

Åt min frukost och satt och göste lite med datorn. Micke vaknade efter en stund. Till lunch åt vi smörgåstårta :P Väldigt gott!

Efter det åkte vi en sväng till stan och kollade lite på Lager 157, Tromb och Intersports utförsäljning. Köpte mig två par leggings på Lager 157 och ett regnställ på Tromb. Behöver ett nu när jag cyklar till jobbet.

Kl 16:30 mötte vi upp Robert vid Beijers och vi gick in för att beställa tapeter till vardagsrummet, men den boken var borta :/ Seegt. Efter det åkte vi för att handla och det verkade vara rusning eller så, för nästan hela Västervik var och handlade.

När vi kom hem lagade jag lite middag. Spagetti och köttfärsås :P Efter middagen tog jag bort klister från köksfönstren. Helen kom förbi en sväng och skulle hämta Roberts dator, men åkte ifrån med en påse kläder :) Hehe...

Nu är fönstren klara, ska bara putsa dem med fönsterputs och be min snälla man att sätta upp gardinerna :)

En fin måndag med andra ord

Puss och hej!

1 kommentar:

M sa...

Hej gumman!
Åh, jag tycker att det är så tråkigt att inflyttningsfesten är på lördagen den 25:e. Åker nog till Öland på Takidaspelning då ju. Kan ni inte ha det på fredagen istället, så kan vi åka på lördagen istället?!?! Vill ju vara där och hjälpa till och ha skitkul ju!!! Kram Kram