torsdag 16 juli 2009

Målarfärgsdoft i näsan

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev igen... Är så mycket med renoveringen. Och i söndags gick jag på semsester :) Så skönt det känns.

I två dagar denna veckan har Mia varit här och hjälpt till att måla min Walk in closet. Det blev jättefint.

I går satt jag ute i solen och solade lite. Tycker jag förtjänar det när jag har semester och allt. När jag tröttnade på det gick jag upp till vardagsrummet och började riva tapeter :P Alltid lika kul. Efter en stund gjorde jag mig i ordning och åkte bort till Jenny. Hon bjöd på gott fika :)

När jag sedan kom hem på kvällen, kollade vi på film :)

Idag har jag slitigt som ett djur. Jag har:

* rivit klart tapeterna
* spacklat väggar och tak
* slipat och grundmålat listerna i min Walk in closet
* slipat och grundmålat fönsterbläcken till köket
* slipat och grundmålat handukshängaren till köket

Då kanske ni förstår min vackra titel idag :) Det fullkomligt stinker målarfärg i näsan. Men det försvinner väl sen.

Sitter och väntar på min man, sen blir det mat. Skulle var en spelning i kväll med, men när vet vi inte...

Puss och hej!

Inga kommentarer: