torsdag 17 mars 2011

Bvc

I morse stannade Robert hemma från jobbet då han inte kände sig kry. Elliot verkar ha smittat honom :/ Så jag och Elliot fick åka till Bvc själva idag. Men det gick så bra så...

Han väger numera: 10 330 g och är 76 cm lång :D Stooora killen är han nu. Vi pratade om hans utveckling och om hur mycket han kan. Vi pratade om maten och den fick jag beröm för, vilket känns bra :) Vi skulle börja koka egen havregrynsgröt tyckte hon och Elliot kunde få börja med lite mjölk på gröten med. Det ska bli spännande och se hur det går.

Efter besöket gick Elliot och jag på stan. Jag köpte allergimedicin till Robert, RÅKADE gå in på Vero Moda och RÅKADE köpa en blus på rean ;) Sen gick vi vidare till hemköp och köpte dagligvaror. Sen tog vi bilen till Bäckis. Väl där lekte vi med Elliot. Sen fick han mellis och vi fikade. Efter fikan gick vi en promenad och Elliot somnade i vagnen.

Köpte med mig semlor till min man på vägen hem snäll som man är :)

Nehe, nu blir det strax träning här :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: