söndag 13 mars 2011

Veckan som gått

Ber så hemsk mycket om ursäkt för mitt dåliga skrivade men det är mycket nu. Ska försöka sammanfatta veckan så gott det går :)

I Måndags : var vi hemma hela dagen. Dagen bestod av lek och bus. Någon har ju börjat klättra på allt här hemma, så det går ju inte bara att lämna honom på golvet lekandes längre ;) Han gick idag för första gången långt på egen hand utan att hålla sig i. Han gick längs med väggen först och höll sig i, men sen gick han själv :)

I Tisdags: Var vi på Krykans Öppna Förskola för första gången. Det var lite vanskligt då det var under Elliots sovstund. Men han skötte sig fint :) Efter det gick vi hemåt. Idag har han börjat försöka sätta sig ner från stående på egen hand. Men det blir ju med en duns :) Tur att han har blöja säger jag bara :P

I Onsdags: Var Elliot hos Simon och Selma en sväng medans jag var och tränade. Det gick galant. Och jag tyckte det var skönt med lite egentid. Det var första gången som Elliot var där själv.

I Torsdags: Var vi hos Jossan och barnen en sväng. Erika med Isa och Emma med Line var också där. Vi fikade och pratade lite innan vi gick ut och gick en promenad. Jag och Elliot åkte sen hem till farfar där han fick äta sin middag :) Sen skjutsade Robert mig till Eva där vi skulle mysa lite med tacos och sen sov jag över där.

I Fredags: Vaknade hos Eva, åt lite frukost i lugn och ro. Gick ner till stan sen och mötte upp Pia. Vi gick på stan en stund, sen gick jag hem i det vackra vädret. På kvällen var vi och uppvaktade Roberts mormor som fyllde 80 år. Vi åt tårta och hade det mysigt :)

I lördags: Var Elliot lite hostig och snorig. Han hade lite feber med :/ Och vi skulle ut och äta på Smugglaren på kvällen, men det gick bra. Elliot var hos Eva så vi kunde äta middagen och titta förbi Gustavs fest. Sen hämtade vi mini och åkte hem.

I dag Söndag: Har Vi bara tagit det lugnt. Svärföräldrarna har varit här och vi begav oss ut hela familjen på en söndagspromenad. Det var välbehövligt :) Till kvällen kom grabbarna kex hit och vi åt lite tacos.

Det var allt för denna veckan :)

Som ni ser, han är överallt :)

:)

Här är jag med min nya mössa som mamma köpt :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: