torsdag 24 mars 2011

Inte på topp

Fick se idag att det var en vecka sen jag skrev.... Men anledningen till att jag inte gjort det är att jag inte känt mig på topp :/ Har nämligen fått lite ont i kroppen igen. Jag har ju som ni vet en reumatisk sjukdom Som heter Bechterews sjukdom (http://www.reumatikerforbundet.org/start.asp?sida=588). Och nu är det så att jag har varit jättebra ett bra tag nu, närmare bestämt 2 år! Så nu har jag fått ont i min bröstrygg igen och i axlar och nacke. Mitt vänstra bröstmuskelfäste är svullet igen och jag har ständig trötthet i min kropp :(

Det jag har koncentrerat mig på nu hela veckan är att röra på mig. Så jag och Elliot har gått många långa promenader. Och jag försöker ta det lugnt och inte stressa upp mig. Men det är inte alltid så lätt dock. Men jag vet att jag kommer bli bättre, bara jag rör på mig och har min goda inställning.

Men nu vet ni varför jag inte skrivit. Och det har hänt lite här hemma. Elliots rum är nästan klart nu. Jag ska bara sy gardinen och så ska vi till Ikea på söndag och köpa resten av hans möbler :)

Och Elliot har utvecklats massor denna vecka som gått. Ska skriva mer någon annan dag.

Det var allt för idag.

Är våren här?

Puss och hej!

1 kommentar:

Helen sa...

Du är bergis snart helt frisk igen. Världens varmaste kram till dig