onsdag 7 december 2011

En gammel-farfardag

Idag efter jobbet passade jag på att handla lite. Vid dagis mötte jag upp Roberts farfar. Vi gick tillsammans in på dagis för att hämta Elliot.

Direkt när han fick syn på Farfar så sprang han ut och kramade honom. Han tittade inte ens åt mitt håll :) När vi fått på alla kläder för att gå hem så upptäcker vi att Otto inte ligger där han brukar, så vi fick leta lite. Det roligaste av allt var att Elliot hela tiden visste vart han var :) Knasunge.

Sen åkte vi hem och Farfar följde med. Elliot och Farfar lekte medans jag lagade mat. Fick en jättefin bukett med blommor av Farfar med. Med Gerbera i :) Efter maten blev det lite fika och så skrapade vi triss. Men vi vann inget. Det har nog aldrig hänt att vi inte vunnit något.

Farfar var med och sa godnatt till Elliot och så innan han åkte hem. Är riktigt mysigt att ha han här :)

I morgon ska jag på samtal igen. Håll tummarna!

Mys med Farfar

Den fina buketten

En allvarsam liten kille

Busunge :)



Puss och hej!

Inga kommentarer: