torsdag 1 december 2011

1: December

Helt otroligt vad tiden går fort. Det är redan december! På jobbet flytter det på, men jag börjar som sagt känna att det börjar fresta lite på kroppen. Börjar få problem att böja mig ner när jag dammsugar under sängar och soffor. Och det gör ont i ljumskarna :/ Så jag tog mig ett samtal med chefen på jobbet. Hon förstod mig och var snäll och skrev ett utlåtande som jag nu har postat till försäkringskassan tillsammans med moderskapsintyget. Så det känns skönt att det är pågång. Sen kommer säkert FK höra av sig och vill ha 100 st kompletteringar, men jag är iallafall ute i god tid denna gången iallafall :) Så om allt går bra så kommer jag gå hem 10 Januari. Det känns jätteskönt att veta.

Nästa vecka ska jag på ett samtal igen. Hoppas på att det går lika bra som det förra.

Puss och hej!

Inga kommentarer: