torsdag 8 december 2011

En torsdag

Den här morgonen började lite roligt. Först så när vi lämnade Elliot på dagis upptäcker vi att Otto saknas :/ (Otto är Elliots snuttefilt) Så Robert fick åka hem och hämta honom. Sen när vi ska gå börjar Elliot gråta :( Sen kör jag mot Ekhagen och där står det två poliser och vinkar in oss till gåbanan. Jag kör in och fummlar efter mitt körkort och blir nervös. Det var blåskontroll. Den första jag varit med om sen jag fick mitt körkort 2005. Det var nog tur att Robert satt med i bilen, annars kanske jag kört över polisen som stod och vinkade in oss, pga att jag var så nervös :/

När jag sedan släppt av Robert vid sitt jobb och körde mot mitt, så kom det någon vid varje övergångställe så jag var tvungen att stanna. Väl på jobbet var min dammsugare borta, så jag fick leta lite.

Var på mitt "samtal" idag och det gick jättebra. Fick en ny tid i början av nästa år. Känner att det nog kommer att bli bra tillslut. Sen åkte jag tillbaka till jobbet och körde på som vanligt. Fick en rolig kommentar av en brukare. Hon tyckte att jag var för fintklädd för att städa :P Haha.

Det hände en lite olycka här hemma förut. Robert var i Gamleby och hämtade en sak och jag var själv med Elliot. Han kravlade runt i soffan och plötsligt ramlar han ur soffan och slår i sidan av ansiktet och huvudet rakt ner i golvet med en rejäl duns. :( Han började skrika och gråta direkt. Det tog ett långt tag att trösta honom, tror nog att han blev rätt så rädd av fallet. Stackars lilla mini :( Han var så ledsen och länge. Sen är jag ju sådär skadad genom mitt jobb så jag måste analysera honom och hur han är för att utesluta hjärnskakning och sånt. Kan inte sluta vara orolig :( Nu sover han och jag har redan kryp i benen och vill gå ner och titta minst en gång var 5:e minut :/ Uscha, att det ska hända....

Är så himla trött nu i kväll så det blir nog sängen tidigt.

Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter.

Puss och hej!

Inga kommentarer: