tisdag 27 december 2011

Uppdatering

Julen har varit toppen :) Mysig som alltid med klappar och släktträffar. Elliot tyckte mest om att öppna ett paket, sen ville han inte öppna de andra. Det första var roligast. Knasboll :) Han fick en ny stol av sin farmor och farfar också. Robert och jag fick många bra och ha saker :)

Idag har vi varit på Mvc. Fnutten mår toppen och jag med :) Mitt blodtryck låg på 135/80, urinen var ok, Hb var ok. Fnuttens hjärtljud låg på 143, SF måttet var 28 och vi ligger inte över snittet längre utan allt såg bra ut. Bm kände efter hur Fnutten låg och hon tyckte sig känna ett huvud uppåt iallafall :) Vi får väl se ;) Nästa grej jag ska göra är att gå på glukosbelastning då jag har diabetes i släkten och det är redan nu på fredag. Sen ska jag till doktorn den 10 Jan, sen är det Bm besök den 19 Jan igen. Det går fort nu, och är redan i V30 :)

I morgon ska jag och Robert på bio och ha lite egentid :) Ska bli så mysigt. Mini ska vara hos farmor och farfar sålänge. Och så är det jobb igen efter 4 dagars ledighet. Har bara 6 dagar kvar att jobba nu, sen går jag hem i ett helt år.

Det var allt från mig :)

Puss och hej!

1 kommentar:

Lina sa...

önskar er en riktig god fortsättning på det nya året!!kram