tisdag 20 mars 2012

Bvc

Idag tog jag mig en promenad in till stan med vagnen. Det kändes jätteskönt att kunna gå normalt och i min egen takt :) För att inte tala om att ha musik i öronen med.

Jag mötte upp Robert och vi gick tillsammans till Bvc. Väl där pratade vi lite en stund. Sen var det dags för vägning och mätning. Jack hade gått upp 350 g och väger nu 3100 g. Han hade växt lite på längden med och är nu mer 53 cm lång :) Sötnöten <3

Vi kom fram till att jag ska köra hälften amning och hälften ersättning ett tag till, så får vi se. Blir nog bra detta.

Till lunch köpte vi med oss mackor från Subway. Det var första gången jag åt därifrån. Det fanns alldeles för mycket att välja emellan tycker jag :) Men gott var det!

Nu har ni fått en liten uppdatering :) Ska försöka lägga ut lite bilder med när jag får tid.

Puss och hej!

Inga kommentarer: