onsdag 14 mars 2012

Nerförsbacke

Idag har det varit mycket på shemat. Jack som har varit en mycket nöjd bebis, har förvandlats till en liten piphals och sover inte alls lika bra. Vi hade en tid idag på Bvc kl 13.

Robert jobbade så jag fick åka dit själv. Satt och pratade lite med Ssk en stund först innan vi vägde Jack. Det visade sig att han gått ner 250 g sen förra veckan :( Han får alltså inte i sig ordentligt. Vilken besvikelse det var. Jag var nära att bryta ihop :/ Jag som inte gjort annat än att amma i 2 dygn... Ssk tyckte att vi skulle börja med lite ersättning. Så han skulle få hälften ammning och hälften ersättning. Suck... Nu blir det en repris på samma som hände med Elliot :( Jag är väl helt enkelt inte skapt för att amma :( Jag som verkligen vill också! Typiskt... Vi skulle köra så som vi sa tills tisdag nästa vecka så fick vi se hur det går....

Var en sväng till Mvc med och tog bort mina häftklamrar på magen. Det gjorde lite ont att ta bort dem. Men nu är det gjort. Känns lite bättre nu att gå utan dem, fast lite läskigt samtidigt.

Det var allt för idag.

Puss och hej!

Inga kommentarer: