onsdag 2 maj 2012

Bvc och långpromenader

Idag har jag och Jack varit på Bvc. Jag gick dit med vagnen. Det jobbiga var att Jack precis innan vi skulle gå passar på så lägligt att bajsa. Så jag blev 10 min sen i planeringen vilket resulterade i att jag var nästintill tvungen att springa studtals på promenaden :/

Svettig och alldeles röd i ansiktet flög jag in hos Ssk. Hon bad mig sitta en stund och pusta ut. Vi pratade lite om ditten och datten. Vi vägde och mätte. Nu väger Jack 5190 g och är 58 cm lång :) Skönt och se att han växer som han ska. Han firade detta med att kissa på måttstocken från vågen där han låg. Haha.

Efter besöket på Bvc gjorde jag några ärenden på stan och sen gick jag hem i det fina vädret. Det kändes nästan som en sommardag. När jag kom hem sov Jack fortfarande i vagnen så jag passade på att äta min lunch på trappen i lugn och ro i solskenet. Inte helt fel :)

Och nu i kväll har jag promenerat med grannen. Vi gick ca 7 km :) Skönt att gå lite till och att få prata av sig lite.

Det lär väl kännas i benen i morgon ;)


Min goda lunch :)


Jack sov skönt i vagnen


Men vad är det jag ser?! Det måste vara sommar nu...eller?
Puss och hej!

Inga kommentarer: