tisdag 8 maj 2012

Tröttish

I natt har jag sovit dåligt :/ Inte för att Jack eller Elliot styrt, jag vet inte varför bara. Jack åt som vanligt efter 6 tim och lagom då kom Elliot in till oss, men jag kunde gå med honom och lägga honom i hans säng.

Sen somnade jag om. När jag sedan vaknade runt kl 6:30, låg Jack och jollrade i sin säng :) Vi åt frukost och Robert åkte till jobbet. Sen gick jag med stora mini till dagis. Direkt efter lämnandet så gick jag en långpromenad med Jack. Det blev 7 km :) Kändes skönt.  Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Jag har suttit och planerat upp min tärning.

I morgon ska jag till Mvc på min efterkontroll. Är sjukt nervös :S Dels ska jag ju sätta in en spiral igen och det gör verkligen jätteont :/ Sen ska jag ta blodtrycket igen. Och är det fortfarande högt måste jag höra av mig till Vårdcentralen... Och det vill jag ju inte :(  Sen ser jag fram emot det på ett sätt med. Vi ska prata lite om min förlossning och så med. Och det kan vara skönt att prata av sig om den.

Så får jag en OK stämpel i morgon så är det träning som gäller. Läängtar!

Så håll tummarna i morgon kl 10.


Sötnöten
Puss och hej!

Inga kommentarer: