torsdag 10 maj 2012

Pip-Ohlzon

Så har det varit här hemma idag :( Hela dagen har bestått av skrik. Det började i morse då jag efter att ha lämnat Elliot på dagis, gick en promenad på ca 1 timme med grannen. Sen hem och göra mig i ordning + Jack. Blev lite sen iväg och fick nästan springa in till stan. Skulle luncha med Maria idag :)

Vi lunchade och Jack vägrade sova. Han låg och grejade hela tiden. Provade att byta blöjan, men det hjälpte inte heller. Maria följde med mig hem, så vi gick hemåt strax efter kl 13:30. Då börjar Jack skrika och han skrek hela vägen från Slottsholmen hem. Men först var vi tvungna att gå och hämta Elliot på dagis. Som tur var så var Elliot på bra humör iallafall. Väl hemma så lekte Maria med Elliot ute och jag försökte ge Jack sin mat. Han har verkligen blivit jättetråkig med maten :(

Först tar han 3 klunkar, sen måste han rapa, sen 3 klunkar och rapa.... :/ Det tar nästan över 30 min att ge han mat...

Tror ni han somnade sen??? svaret blir NEJ!. Och inte på hela eftermiddagen heller vilket resulterade i övertrött och skrikande bebis enda tills kl 20. Då somnade han äntligen i min famn... suck :( Och min rygg börjar göra riktigt ont av allt rapande :/

Fick inte åka och köpa mig några skor idag heller :/ Robert blev sen hem eftersom bilen varit på Mekonomen för koll av Ac. Som tur var så var det inga dyrbarheter, vilket var en bra nyhet.

Något mer som varit positivt är att vädret varit toppen under dagen. Gick i bara chinos, linne och kofta på stan :)

Men nu började de visst regna :/

Blir att ta natt tidigt idag...

Puss och hej!

Inga kommentarer: