fredag 21 oktober 2011

Duktigt

Idag efter jobbet åkte jag och Elliot in till stan för att fika lite och göra stan osäker med Maria.

Han skötte sig fin fint på fiket, men det blev värre när vi var på sista anhalt. Vi var på Åhlens och jag skulle prova lite kläder. Då får han ett urflipp och gallskriker medans jag betalar. Det var så att folk började stirra och jag kände hur stressen ökade inombords... Jag blev alldeles varm och ville bara gå och gömma mig. Men vi redde ut det och så fort vi kom ut slutade han skrika. Och någon stanns i ryggmärgen vet jag ju att det nog inte var sista gången det blev så. Hur som bestämdes det att jag och Elliot skulle hem till Andreas och Maria och äta lite tacos.

Så det blev en vända hem, för att packa pyjamas och välling. Sen begav vi oss till Kvännaren :)

Vid maten skrek Elliot oavbrutet och ville sitta i knät medans jag åt, sen fick han syn på att det var majs på bordet och ville givetvis ha. Efter ett tag bestämde jag mig för att försöka natta honom. Han somnade efter bara 2 min. Så antagligen var han skittrött igentligen... Sötnöten.

Han är så duktig vår pluttiplutt :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: