onsdag 5 oktober 2011

Sammandragning

Igår var det en konstig dag. Hade ett flertal sammandragningar i magen :/ Så idag ringde jag till Mvc och rådfrågade. De sa att om jag har mer än 10 per dag skulle jag höra av mig. Då skulle jag få komma till en doktor som skulle titta lite närmare på vad det kunde vara.

Det var inte normalt att ha sammandragningar nu så tidigt i graviditeten :/ Kände mig inte mindre orolig efter samtalet... Men jag har inte haft någon mer under dagen nu, men magen har känts stum och konstig. Lite tung på något sätt och det har gjort ont ut i ryggen. Kan ju vara den " vanliga" magen som krånglar som Bm sa idag. Man vet ju inte riktigt och det gör ju inte det hela mindre oroligt...

Jag hoppas det ger med sig och att jag slipper obehagligheter.... :/
Känner mig så trött och matt i kroppen idag med...

Nu ska jag gå och lägga mig i soffan och ta det lugnt.

Puss och hej!

1 kommentar:

Lina sa...

det är säkert ingen fara vännen, det är väl vanligare med sammandragningar tidigare med andra barnet? försök att inte oroa dej!kram