onsdag 12 oktober 2011

Höst

Idag har vi varit på Mvc på läkarbesöket. Allt gick jättebra och det visade inget fel med mig eller bebisen. Så allt känns skönt nu :) Vi fick även lyssna på bebisens hjärta för första gången idag, och det var såå mysigt :) Läkaren rådde mig bara, att om jag får sammandragningar igen, så skulle jag lyssna på min kropp och varva ner.

För övrigt så jobbar jag i tvättstugan denna veckan, då Maggan som har tvätten annars har semester. Det är lite lugnare att stå och jobba där inne än att städa. Men det kanske jag behövde.


I morgon ska jag på mitt årliga besök hos tandis. Vi får se hur det slutar och om jag ha några hål.

Nehe, om man ska ta och hämta en skål coctailtomater och frossa i :)

Bjuder på en bild från när vi var och handlade sist och Mini ville bära sina blöjor själv :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: