måndag 17 oktober 2011

Måndagsblues

Idag var jag trött när klockan ringde. Det kändes som att jag inte sovit nånting :/ Men upp gick jag och jag kom till jobbet. Den här veckan har jag mina vanliga städuppgifter igen.

Robert har varit hemma med Elliot idag då han är pappaledig varje måndag nu mer. De hade varit på öppna förskolan. Och det gillades tydligen skarpt. Jag var imponerad över att Robert faktiskt tog med lunch till Elliot. Åh, han är den bästa pappan man kan få :)

Idag har jag känt Fnutten jättemycket i magen. Den har sparkat som bara den. Och det känns ordentligt. På onsdag ska vi på rutin UL. Ska bli spännande och se den lilla igen, fast ändå lite nervöst. Hoppas den mår bra där inne.

Har börjat med järntabletter idag för första gången. Hoppas det går bra. Med Elliot behövde jag aldrig det, då mitt järnvärde var perfekt hela graviditeten.

Nehe, om man skulle ta och lägga sig på soffan en stund.

Puss och hej!

Inga kommentarer: