tisdag 31 januari 2012

Boa

Vi har överlevt sjukdomens grepp här hemma. Elliot är nu mer frisk och för att inte tala om något mer trotsig än vanligt :/ Jag förstår inte hur sur och tvär en liten pojke kan vara... Det förkommer mest humörsvängningar nu när han kommer hem från dagis på eftermiddagen. Tålamodet är ju inte vad det borde vara på en höggravid kvinna heller :/ Så det är ingen bra kombo precis... Men det får gå.

Idag har jag spenderat hela min egentid med att tvätta alla bebiskläder, så nu hänger de på tork :) Sen har jag plockat ihop vaggan, och bäddat den så nu är den klar. Jag har börjat packa BB-väskan nu med. Har lite jag måste handla innan den är komplett. Ska försöka hinna det i morgon. Sen har jag plockat ner mjukliften till vagnen och Fnuttens åkpåse, lekfilten, babyBjörn selen och babysittern. Så nu är allt på plats.
Har dock ett litet problem. Vi skulle behöva ett skötbord på övervåningen i huset. Det blir smidigast så... Och det bästa är om det håller för Elliot med. Vi får se om vi hittar något bra.

Sen har jag lagt ut lite av mina bortrensade kläder på tradera till försäljning med. Skönt och bli av med det och få in lite pengar.

Annars så känner jag mig rätt så gravid just nu. Blir trött och flåsig för minsta lilla, har fått en sjuk halsbränna som varar hela dagarna med. Annars är allt tipptopp :)

I morgon ska jag luncha med Mia på stan, sen på eftermiddagen blir det ett stopp hos Roberts farfar för hela familjen :) Ska bli mysigt då det inte blev av förra veckan.


Fnuttens vagga :)

:)
Puss och hej!

Inga kommentarer: