torsdag 19 januari 2012

Fnutten

Idag har vi varit på Mvc igen. Så här kommer en liten uppdatering :)

Sf mått: 30 cm
Mitt blodtryck: 143/75
Fnuttens hjärtljud: 144

Allt var som det skulle :) Barnmorskan klämde och kände hur Fnutten låg och hon var ganska säker på att det var ett huvud upp och rumpa ner. Vilka knasiga barn vi har ;) Vi fick en sån där lapp att fylla i hur vi vill att det ska vara vid förlossningen. Det känns lite läskigt att det faktiskt inte är så långt kvar nu. Det som faktiskt var mest roligt var att jag bad henne skriva ut jornalen från när jag var gravid med Elliot. Och så jämförde vi med Fnutten och jag har samma magmått idag som då och Fnutten har samma hjärtljud som Elliot hade. Så jag undrar om det inte är en liten kille där inne endå ;) Vem vet?

Puss och hej!

Inga kommentarer: