fredag 13 januari 2012

Fredagen den 13

Idag är det ingen vanlig dag för det är min födelsedag :) Den började med en god frukost i min ensamhet här hemma. En stor kopp varm choklad med rostade mackor med ost och sylt :)

Sen passade jag på att städa lite och tvätta. När jag sedan skulle gå och hämta Elliot på dagis belv det plötsligt snöoväder. När jag gick in på dagis var det fint ute, men när vi skulle gå ut var det snöstorm :/ Men vi tog oss hem.

Det hade hänt en liten sak på dagis idag. Elliot hade "doppat" Otto i toaletten och tryckt i toalettborsten. Så han fick åka plastpåse hem i vagnen. När vi kom hem frågade jag Elliot om han kunde stoppa in Otto i tvättmaskinen, då började han gråta och ville inte släppa ifrån sig Otto. Men jag la in honom i maskinen och sen satt vi en stund och tittade på när Otto simmade :) Det tyckte Elliot var kul.

Det var allt från oss idag :)
Min födelsedagsfrukost

Vi kollar när Otto "simmar" :)

:)

Bustroll

Puss och hej!

Inga kommentarer: