tisdag 24 januari 2012

Sjukling

Idag har det snöat och inte så lite heller :/ Har varit ute och skottat i 2 omgångar. I morse skjutsade jag Robert till jobbet. Sen hem och slöade på soffan till kl 11 ungefär. Sen gjorde jag mig i ordning och åkte till söta Maria och fikade lite.

Fick dock gräva fram bilen när jag skulle åka och hämta mini :/ Men jag kom i tid till dagis. Väl där fick jag veta att lilla mini hade feber. Och det syndes. Han var inte ledsen eller grinig på nått sätt, men ögonen var som två streck. Han hade visst 39,7 i temp när jag hämtade honom. Han var endå glad på vägen hem. När vi väl var hemma satte vi oss i soffan och kollade på tv. Han blev allt sämre :( Gick och bytte blöja och tog en ny temp. Den visade 40,1 :( Stackars liten... Han drack lite vatten bara. Sen låg han i mitt knä enda tills Robert kom hem från jobbet. Vi skulle åkt till Farfar idag, men det blev inställt då mini inte mådde bra. Men farfar skickade med Robert en massa gott hem istället, söt som han är :)

Nu har vi tankat Elliot med lite välling, en alvedon och lite gos. Så nu sover han nog gott. Får se om han vaknar i natt. Det brukar han göra för att han drömmer. :/ Min lilla Pluttiplutt!

I morgon ska jag till BB på samtal igen. Spännande.

Nu räcker det nog med snö iallfall tycker jag.

Puss och hej!

Inga kommentarer: