onsdag 15 februari 2012

Halvdöd

Det kan man säga att jag är. Jag är inne på min tredje dag med förkylningsinfluensan :( Det började med torrhosta och feber som rusade i höjden. Natten till igår låg jag i feberyra och som ni alla vet när jag har feber kommer min sjukdom fram och visar sig. Så jag låg och vred och vände på mig i smärta hela natten. Igår under dagen hade jag fortfarande lite ont i lederna, men ingen feber. Roberts söta farfar kom och hjälpte mig med att hämta Elliot på dagis åt mig.

I natt har det varit olidligt igen :( Har hostat och hostat slem. Är alldeles öm i bröstkorg, rygg och ländrygg. Börjar bli lite orolig över Fnutten. Hoppas den mår bra. Min feber tycks komma tillbaka igen med :( Frågan är vad jag gjort för att förtjäna det här? :(

Inte nog med att jag har influensa, jag har högt blodtryck och är höggravid :( Hur ska jag orka? Blir bara så ledsen .

Puss o hej!

Inga kommentarer: