fredag 17 februari 2012

Host host

Idag har jag varit på min koll på Mvc och även detta besök avslutades på förlossningen :/ Högt blodtryck igen... Närmare bestämt 143/110. Samma läkare hade jouren även denna gång.

Den här gången var det svårt att ligga still under Ctgn, då jag fått en hemsk hosta :( Men alla prover såg bra ut så vi fick åka hem igen. Eller jag åkte till Roberts farfar. Vi åt lite lunch ihop och jag klippte hans hår. Sen åkte han och jag hem till mig. Vi tog vagnen och hämtade Mini på dagis.

Sen har hela eftermiddagen bestått av att hosta ur mig lungorna :( Kan inte prata förrens jag hostar... Det är fruktansvärt att hosta med en nästan färdigbakad bebis i magen kan jag lova. Min bröstkorg värker, min hals känns som om någon raspat den.

Vet inte hur denna natt kommer bli :( Vill bara bli frisk nu! Orkar inte med detta....

Puss och hej!

Inga kommentarer: