fredag 10 februari 2012

Tröttish

Tycker mest det är jobbigt att vara gravid nu :/ Jag känner mig tung och har svårt att gå långa sträckor. Fnutten håller låda ordentligt om dagarna och kvällarna. Sträcker på sig och trycker upp huvudet under revbenen. Och det är nte skönt vill jag lova :/

Och sova är väl lite sådär nu kan jag säga. Jag vaknar varje gång jag ska vända mig om i sängen. Ligger bara på sidan och sover. Och tillslut får jag ont i höfterna och öronen för att jag legat för länge på samma sida :(

Springer och kissar ofta gör jag med. Men som sagt allt detta hör nog till.

Men det känns så jobbigt eftersom vi redan har en liten mini som springer runt och håller låda här hemma. Visst han är på dagis på dagarna från 7:30-15. Men så ska jag gå och hämta honom på dagis och det är en lite bit att gå. Och det är fruktansvärt jobbigt att gå, får sammandragningar hela tiden. Men denna veckan har jag haft hjälp nästan varje dag av Roberts farfar. Och i onsdags hämtade Roberts pappa Elliot då vi var på förlossningen. Den hjälpen uppskattas :)

Har börjat må lite illa om dagarna med. Lite knepigt :/ Men det är väl för att det är så trångt i magen och det trycker på organen.

Detta inlägg blev visst ett litet klagoinlägg fick jag se nu :) Men ibland måste man få ur sig lite.

Jag får helt enkelt hålla ut, det är ju inte så långt kvar nu.

Puss och hej!

1 kommentar:

Lina sa...

Jobbigt med alla krämpor som kommer i sluttampen! men snart är det ju över och du får tillbaka din kropp utan krämpor:) Kram