söndag 5 februari 2012

Stömavbrott

I morse vaknade vi av att det var strömavbrott :/ Och jag tog med mig Elliot och gick upp. Men det började bli kallt efter 2 timmar. Och själva strömavbrotten höll på i nästan 3 timmar innan strömmen kom tillbaka :( Tur att Elliot var på bra humör, det var inte mycket sura miner där inte :) Han lekte och grejade på egen hand.

På eftermiddagen efter att han sovit sin lilla tupplur åt vi lite frukt tillsammans allihop. Jag hade visst råkat somna jag med i nästan 2 timmar på soffan. Det var hur skönt som helst :)

Efter mellisen begav sig Robert och Elliot till Martin och Helen för att åka lite pulka. Han hade visst uppskattat det jättemycket :) När de kom hem hade jag gjort lite mat. Vegetarisk lasange. Elliot tog om två gånger :) Sötnöten var väl hungrig efter all pulkaåkning.

Nu i kväll har vi gjort så lite som möjligt.

:)

Mums med banan

Knasbollar :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: