måndag 2 juni 2008

En dag fylld av positiv energi

Morgonen spenderades på hönshuset. Kackel och flax som vanligt. På lunchen passade jag på att sitta på balkongen och steka lite :P Blev röd och fin. Städade hos min söta tant idag med :)

Efter jobbet åkte jag iväg med Eva och Mickan till affärer och kollade present till mamma som fyller 45 år idag :) Vi hittade jättefina presenter. Vi fick en mycket god tårta där med (hos mamma, inte i affären).

Det blev en sväng till Carp med. Robert tvättade bilen och jag pratade sönder svärmor :P Hehe... Efter det var det dags för att shoppa till citron och limepajen jag ska göra till APT:n på onsdag. När vi kom hem snörade jag på mig löparskorna och gav mig ut på samma runda som i går. Denna gången gick det ännu bättre :D Känns sjukt skönt! Tänkte försöka hinna med och träna på Nautilus i morgon med. När jag kom hem vattnade jag blommorna.

På torsdag blir det picknick i skaftet med Katya :) Längtar som tusan! Ska bli mysigt :)

I morgon är en ny dag med nya möjligheter. Lite lyftteknink och annat smått och gott :P

Katya! Du är bäst :D Och Robert! Jag älskar dig :D

Puss och hej!

Inga kommentarer: