tisdag 17 juni 2008

En konstig morgon

Vaknade av väckarklockan som vanligt. Men höll på att komma lite försent till jobbet. Inte vanligt för att vara mig... Jag tog väl lite för lång tid på mig när jag satt med datorn innan :P

Jag och Cissan på jobbet bestämde oss för att jobba ihop. Så jag skulle åka med henne ner till Tre Bröder. Vi tog bilen och upptäcker lagom som bilen startat att vi inte tar oss ut från parkeringen. De håller ju på och bygger om för netto. Så Cissan tar cykelbanan ner. Då kommer en cyklist och kollar lite lustigt efter oss. Vi dog av skratt :) När vi sedan åker ner för östersjövägen ser vi att det går två kråkor med något i munnen på vägen. Så vi vänder nere i korsningen nere vid Tre Bröder igen och ser att det ligger en ekorre som är överkörd. Cissan slänger på varningsblinkers på bilen och jag fick gå ut och ta bort den. Tog två våtservetter och grabba tag i den och skastade i väg den :( Stackarn...

Sen var det jobb. Robert åkte till Tranås idag och kommer hem på torsdag. :/

Saknar honom redan...

Puss och hej!

Inga kommentarer: