söndag 1 juni 2008

En massa spring i benen

Nu var det visst ett tag sedan jag skrev... igen. Har visst aldrig tid att skriva längre :) Men det känns bra på ett sätt. Skönt att ha lite krokar ute liksom. Man vet ju aldrig vad man kan få för fisk på dem ;) Kanske en mal? Eller en gädda... eller kanske en Haj!!! Det hoppas jag verkligen inte... Blir lite tungt att dra upp skulle jag tro. Nog om fiskandet.

Jag kan ju berätta för alla som har intresseblocken redo att mina fötter värker och det spritter i benen så där skönt. Var ute på en löprunda för en timme sen. Gick väldigt bra för att inte ha tränat på 4 veckor pga den dumma halsen som inte ville sluta sumobrottas. Men nu så är jag back on track så att säga :D

I veckan som var hände det en del. lyftteknik, grill på karp och fika med Roberts farfar. Sen var det bal i helgen. Robert tog kort på Katya och Lollo. De var så vackra :) Snyggon!

I dag har jag fått mycket gjort. Solade från kl 10-15. Åkte till blomsterlandet och köpt lite finblommor till krukorna :) Efter det gick jag in på Willys och handlade lite. Abbe kom till affären och vi tog bilen hem. Jag klippte till honom lite... Efter det började vi plantera lite, det blev jättefint! Men jag funderade starkt på om man inte skulle testa att plantera lite center. Vore ju lite häftigt och det växte upp en massa center-rullar :P När Robert kom hem blev det att grilla lite. Gjorde råstekt potatis. Denna gången blev det jättebra! Kul. Ställde mig och gjorde lite kladdkaka till efterrätt. Sen begav jag mig ut på min löprunda. Ett tag kändes det som om jag ville springa utan skor. Det vart så varmt om fötterna :P

I morgon vankas hönshuset. Det återstår att se hur hönsen uppträder i morgon då vargen inte kommer finnas tillhands. Spännande... eller inte.. :/

Mamma fyller år i morgon med, så det blir det lite tårta :)

Puss och hej med lite leverpastej!

Inga kommentarer: