tisdag 10 november 2009

Babbel

I helgen var vi som sagt i Göteborg. Det var mycket trevligt :) Vi hann med en hel del som: äta smörgåstårta tills vi storknade, kollat in Universeum, ätit godis så vi nästan kräks, kollat på film, kollat på en skräckis så vi alla 4 hoppade högt i soffan, shoppat, åkt bil, ätit väldigt god och billig mat på restaurang. En väldigt trevlig helg som sagt :)

Är ledig nu i ett par dagar till. Igår gick jag en långpromenad. Robert och jag åt lunch ihop. Till kvällen kom Bosse hit en sväng. På kvällen pluggade jag.

Idag har jag gått på stan. Köpte en havandeskaps olja som man ska smörja in magen med för att göra huden lite smidigare. Köpte även två nya lite större bh för 129 kr, då mina vanliga börjar bli försmå och obekväma :( Helt sjukt vad brösten har växt redan :/

Efter jag varit i skolan och Robert slutade jobbet, åkte vi upp till Martin på Beijers och kollade efter en ny tapet som inte var lika dyr som den jag ville ha till sovrummet. Lättare sagt än gjort. Vi letade och letade. Hittade en, men då var den lika dyr som den andra... Men precis 5 min innan de stängde hittade jag den givna :) Så vi beställde den! Och den kostade bara 150 kr rullen. Som hittat! Den första vi ville ha gick närmare på 535 kr rullen. Bra skit :) Så på söndag ska vi börja sätta upp easycover och måla väggarna. Robert ska köpa lite clickgolv i ek till helgen :)
Blir jättefint tror jag när det är klart.

Puss och hej!

Inga kommentarer: