lördag 7 november 2009

Götlaborg

I går runt lunchtid åkte vi mot Göteborg. Jag körde första biten, sen bytte vi. När vi närmade oss Göteborg öste regnet ner...

När vi kom fram fick vi tacos :P Smakade riktigt gott. Vi tog en sväng till en godisbutik och köpte lite godis. När vi kom tillbaka kollade vi på 2 st filmer.

Sen vart vi trötta.

Idag vaknade jag rätt tidigt. Jag och Helen tog hennes bil för att handla lite först. Sen åt vi frukost. Efter frukosten begav vi oss till Nordstan. Kollade in macbutiken först sen lite shopping :D Hittade två julklappar iallafall :)

Sen tog vi bilen till Backaplan, männen skulle inhandla lite alkohol. Vi gick till Cubus och där hittade jag två koftor som jag la undan tills i morgon :)

När vi kom hem åt vi en mycket god smörgåstårta :P Efter den gick vi en sväng i Hisingsparken och matade ankorna. När vi kom hem åt vi lite citron och limepaj :P

Nu är man lagom mätt iallafall :) Blir nog lite film sen.

Puss och hej!

Inga kommentarer: